Medewerker/medewerkster dienst klantenboekhouding

Responsibilities

U zal instaan voor het beheer van de klantenrekeningen van de Belgische filialen van de Groep.

Uw takenpakket bestaat uit:

  • de dagelijkse verwerking van de bankuittreksels via CODA
  • het versturen van domiciliëringen
  • het analyseren van de openstaande posten
  • het opstellen en opvolgen van aanmaningen
  • het verzorgen van de facturatie (zowel dagelijks als periodiek) en het behandelen van klachten.
  • U zal ook actief deelnemen aan de kwartaalafsluitingen.
  • In deze functie zal u geregeld contacten hebben met incassobureau’s en met klanten zowel telefonisch als schriftelijk (via mail of postwisseling). Verder zal u ook nauw samenwerken met onze verschillende departementen.
  • Daarnaast zal u assisteren bij de administratie en opvolging van electronische betalingen (Bancontact en kredietkaarten).

U rapporteert aan de HR & Accounting Director en zijn adjuncten

 

Profile

  • U bent in het bezit van een bachelor-diploma boekhouden of gelijkwaardig door ervaring
  • U heeft tussen de 1 en 3 jaar ervaring
  • U hebt tweetalig Nederlands/Frans en hebt noties van het Engels
  • U bent communicatief sterk en diplomatisch
  • U hebt een goede kennis van Excel, kennis van SAP (FI) is een pluspunt
  • U bent klantgericht en communiceert vlot
  • U kunt nauwkeurig en nauwgezet werken

 

Offer

  • een job binnen een financieel gezond bedrijf dat investeert in mensen en opleidingen
  • een contract van onbepaalde duur
  • een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, CAO 90)